Diqqət :

Yanlış pəhriz arıqlatmaq əvəzinə kökəldir

İnsan orqanizmi qidalara qarşı çox həssasdır. Kimisi çörək, ət və bu kimi ağır qidaları yeyərək kökəlməyə meyl edir, kimisi isə belə qidalardan, ümumiyyətlə, artıq çəki almır. Hər bədən fərqli olduğu kimi, hər orqanizmin də işləmə mexanizmi fərqlidir. Maraqlı haldır ki, əksər insanlar kökəlməyə səbəb kimi çörəyi görür və çörəyi qida rasionundan çıxarmaqla artıq çəkiyə meylliliyin dayanacağını düşünürlər. Halbuki bu, tamamilə səhv fikirdir. Çünki kökəlməyə səbəb çörəkdən çox çörəklə birlikdə qəbul edilən qidalardır.
 
Yanlış pəhriz arıqlatmaq əvəzinə kökəldir
 
İnsan bədəninin gündəlik enerji ehtiyacının 60%-ni karbohidratlardan, 30%-ni yağlardan, 10%-ni isə proteinlərdən alınmalıdır. Bu hesab pozulduğu zaman orqanizm düzgün inkişafını əngəlləyir və bədən fərqli reaksiya verir. Dünyanın bir çox ölkəsi karbohidrat ehtiyacını qarğıdalıdan və unundan, Çin, Yaponiya kimi ölkələr düyüdən qarşıladığı halda türk xalqları bu ehtiyacını çörəklə qarşılayır. Enerji ehtiyacının böyük bir faizi çörəkdən alındığı halda onu qida rasionundan çıxarmaq düzgün deyil. Bu yolla arıqlamaq istəyənlər ilk yanlışı elə çörəkdən imtina etməklə etmiş olur.

Dietoloq Anar Fətəliyevin sözlərinə görə, sağlamlıq üçün saxlanılan pəhrizlər əslində orqanizmə böyük təhlükə yaradır. İnsan karbohidrati menyusundan çıxararaq proteinə üstünlük verdiyi halda əriyən yağlar deyil, sümüklər olur. Olduğu kimi qalan yağ kütləsi bir müddət sonra yenidən narahat etməyə başlayır və bu dəfə insan özünü daha əzgin, yorğun və bədbəxt hiss edir. Çünki bədən tam əksinə, sağlamlaşmaq yerinə sümüklərin zədələnməsi ilə qarşı-qarşıya qalmış olur: 

"Elə insanlar var ki, onlar az yemək yedikləri halda kökəlməkdən şikayət edirlər. "Su, hava da məni kökəldir" deyən pasiyentlərə izah etməyə çalışırıq ki, onların pəhrizləri düzgün deyil. Karbohidratı tamamilə menyudan çıxaran insan bir müddət sonra həqiqətən çəki itirir. İnsan buna aldanır və pəhrizə davam edir. Bir müddət sonra bədən zəifləyir və sümüklər kövrəkləşir. İtirəcək bir şey qalmadığından az qidalar belə yenidən kökəltməyə başlayır. Metabolizm pozulduqdan sonra əvvəlki sistemə qayıtmaq asan olmur".

Həmsöhbətimizə görə, həddindən artıq proteinli qidalar xolesterolun artmasına, qan tərkibinin dəyişməsinə səbəb olur ki, bununla da su ehtiyacı artır. Həddindən artıq su qəbul etmək böyrəklərin normadan artıq çalışmasına və yüklənməsinə səbəb olur ki, bu da böyrək üçün çox ziyanlıdır. Bununla yanaşı, dietoloqlar bu fikirdədir ki, həddindən artıq protein pəhrizini davam etdirmək mədə və bağırsaq xərçəngi üçün ideal şərait də yaradır.
 
Yanlış pəhriz arıqlatmaq əvəzinə kökəldir
 
Dietoloq bildirir ki, karbohidratın qəbulu insanda köklük yaratmır. Onunla yanaşı qəbul edilən qidalar kökəlməyə meyli artırır. Məsələn, 1 qram karbohidratda 4 kalori olduğu halda onunla birlikdə qəbul edilən yağın 1 qramında 9 kalori olur. Səhər yeməyində eyni miqdarda qəbul edilən yağ çörəyin kalori dəyərinə baxdıqda çörək üzərinə sürülən yağ və mürəbbələrlə müqayisədə olduqca məsum olur: 

"Pəhrizə başlayan insan əgər kökəlmə səbəbi kimi qidalanmasını görürsə, qidalarına diqqət edəcək. Karbohidratlı qidaları menyudan çıxarmayacaq. Yediyi bütün qidalardan bir ağız azaldacaq. Nə yeməsindən asılı olmayaraq yediyi yemək öz ovcunun tuta biləcəyindən daha çox olmayacaq. Daim özünü ac hiss edəcək, gözü süfrədə qalacaq. Dietoloqa müraciət etmədən ən gözəl zəifləmə proqramı budur. Dietoloqa getmədən rasiondan hər hansı bir qidanı ümumiyyətlə, çıxarmaq, bilib-bilmədən fərqli dietaları tətbiq etmək olduqca risklidir və bu, əks təsir göstərərək kökəlməyə səbəb ola bilər".

Çörəyin necə və hansı miqdarda qəbul edilməsinə gəlincə, müsahibimizin fikrincə, qəbul edilən çörəyin tərkibinə xüsusən diqqət etmək lazımdır. Hazırda insanlar tərəfindən ən çox tərcih edilən zavod çörəklərindən imtina etmək lazımdır. Çünki bu cür çörəklər olduqca yağlı olur və insan əl vurarkən belə bu yağı hiss edirsə, o çörək ümumiyyətlə, yeyilməməlidir. Yeyilən çörək tamamilə bəyaz, yarı taxıllı, kəpəkli olmalı və mümkün qədər gündə 3 dəfə yeyilən yeməyin 1 porsiyası qara çörəklə qəbul edilməlidir: 

"Nəzərə alınmalıdır ki, çörəyin tərkibində insan üçün vacib olan 8 aminoasidin 7-si mövcuddur. Gün ərzində 6-12 dilim çörək qəbul edilməli və qəbul edilən miqdarın yarısı bəyaz olduğu halda, digər yarısı mütləq kəpəkli, çovdarlı, taxıllı olmalıdır. Gündəlik qəbul edilən çörəklər mütləq hər gün eyni forma və ölçüdə doğranmalı və yeyilən dilimlər sayılmalıdır. Kökəlməyə meylli olmayan insanlar hər gün təxminən eyni miqdarda dilim yedikləri halda kökəlməyə meylli insanlarda dilim sayı arta bilir. Bununla da kökəlmənin qarşısını praktik yolla almaq mümkündür".

Sağlamlıq üçün isə qidaların kalori miqdarını bilməkdə də fayda var. Bəzən daha çox kalorili olduğunu zənn etdiyimiz qidalar daha az kalorili olur və insan arıqlamaq yerinə daha da kökəlmək üçün əziyyət çəkir. Ən düzgün arıqlamaq üsulu isə dietoloqa müraciət edərək bədənə özəl dieta resepti əldə etməkdir. 
  • 15-08-2014, 15:00
  • 1203
  • 0
loading...

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Məşhur xəbərlər

Ən çox baxılan xəbərlər

Gündəlik bürclər

QOÇ
QOÇ(21 Mart - 20 Aprel)

Maliyyə problemlərinizin həllini nahardan sonraya saxlayın.

Cılız düşüncəli insanların fikirlərini ciddiyə almayın. Yalnız öz təcrübə və potensialınıza uyğun addım atın.

BUĞA
BUĞA(21 Aprel - 20 May)

Aldığınız işgüzar təkliflərə biganə yanaşmayın.

Günün ilk yarısında ovqatınızı qorumağa çalışın. Bunu bacarsanız, təxminən saat 14-dən sonra vəziyyəti xeyrinizə dəyişə biləcəksiniz.

ƏKİZLƏR
ƏKİZLƏR(21 May - 21 İyun)

Yersiz risklərə lüzum yoxdur

Əks halda ciddi yanlışlığa yol verə, nəticədə isə gözdən düşə bilərsiniz. Ümumiyyətlə, bu gün təkbaşına hansısa işə girişməyiniz yolverilməzdir.

XƏRÇƏNG
XƏRÇƏNG(22 İyun - 22 İyul)

Ulduzlar pul məsələlərində ehtiyatlı olmağı məsləhət görür.

Yalnız perspektivlərinizlə bağlı sövdələşmələrdə iştirakınız uğurlu ola bilər. Konkret işlərə isə girişməməlisiniz

ŞİR
ŞİR(23 İyul - 22 Avqust)

Enerjinizi qoruyun.

Şəxsi işlərinizdə önəmli rol oynaya biləcək insanları arayıb-axtarın.Əks halda mövqeləriniz zəifləyəcək. Nahar ərəfəsində mübahisələrdən yayının ki, enerjiniz azalmasın.

QIZ
QIZ(23 Avqust - 22 Sentyabr)

Fikrinizdəkilər reallaşacaq.

Başqalarının işinə qarışmasanız, ixtiyarınızda olan bu təqvimdən razı qalacaqsınız. Neçə vaxtdan bəri planlaşdırdığınız işləri nəhayət ki, reallığa yaxınlaşdıra biləcəksiniz.

TƏRƏZİ
TƏRƏZİ(23 Sentyabr - 22 Oktyabr)

Ola bilsin ki, yeni iş təklifləri alasınız.

Əgər belə bir şans yaransa imtina etməyin. Göy qübbəsi sağlıq durumunuzda xırda narahatçılıqların olacağını da istisna etmir.

ƏQRƏB
ƏQRƏB(23 Oktyabr - 21 Noyabr)

Böyük işlər astanasındasınız.

Artıq üzüntülü həyatınıza əlvida deməyə hazırlaşırsınız. Deməli, xırdaçılıqları bir kənara atıb daha qlobal, daha imanlı çalışmalısınız.

OXATAN
OXATAN(22 Noyabr- 21 Dekabr)

Nahardan sonra şəxsi büdcənizdə müsbət dəyişikliklər də mümkündür.

Fəaliyyət zəminində öz məsuliyyətinizi hiss edin. Xüsusən də rəhbərliyin əsəbini qabarda bilən işlər görməyin.

OĞLAQ
OĞLAQ(22 Dekabr - 19 Yanvar)

İştirakçısı olduğunuz hər bir prosesi yaxşı-yaxşı analiz edin.

Bu, sonrakı vəziyyətinizə də təsir göstərəcək. Siyasi mübahisələrə, şit əyləncələrə və uzaq səfərlərə "yox" deyin.

DOLÇA
DOLÇA(20 Yanvar - 18 Fevral)

Əsas gücünüzü nitq mədəniyyətinə yönəldin.

Elə davranın ki, hər sözünüz, hər ifadəniz müsahiblərinizə yalnız xoş təsir bağışlasın. Sevgi barədə isə Füzuli qədər söz sərrafı olun.

BALIQLAR
BALIQLAR(19 Fevral - 20 Mart)

Təcrübəli adamlardan məsləhət alın ki, səhvlər buraxmayasınız.

Bütün enerjinizi işgüzar müstəviyə yönəldin. Çünki bu barədə həftənin ən düşərli gününü yaşayacaqsınız.

Sorğu

Facebook dostlarınızın sayı nə qədərdir?

10+
50+
100+
300+
500+