Diqqət :

İdman qədər sağlam qidalanma da əhəmiyyətli

 
Hər kəs üçün təməl qanunlar

İdman etdiyiniz günlərdə kafi miqdarda karbonhidrat və zülal almağa diqqət edin. Qeyri-kafi qidalanmanız, əzələ kütlənizdən itkilərə yol aça bilər. 

İdman etdiyiniz müddətdə, kafi maye aldığınızdan əmin olun. Tər ilə yaranan maye itkisini idman əsnasında və sonrasında dərhal qarşılamanız lazımdır. 

İdmandan təxminən 1 saat əvvəl yemək yeməyi kəsin. İdmanda hərəkət etmənizi çətinləşdirər. Ayrıca mədə krampları yaşamanıza səbəb ola bilər. 

İdmandan dərhal əvvəl süd və ya ayran qəbul etmək, həzm sistemi problemlərinə səbəb olaraq idmanı yarıda buraxmanıza yol aça bilər. Bu səbəblə süd məhsullarını idmanın dərhal əvvəlində qəbul etməməyə çalışın. 

İdmançının besinsel ehtiyaclarını hansı faktorlar təyin edər

Yaş, cinsiyyət, sağlamlıq vəziyyəti və maddələr mübadiləsi sürəti xaricində

İdmanın müddəti 

İdmanın növü

İdman etmə sıxlığı

İdmanın şiddəti

İnsanın nə qədər müddətdir idman etdiyi kimi  faktorlar həm idman edilən müddətdə verilən kalori miqdarına təsir edər, həm də bu müddətdə bədəndən enerji çıxarmaq üçün istifadə edilən yanacağa təsir edər. 

Məşq əvvəli nə vaxt yeməli, nə yeməli

Məşqdən maksimum fayda vermək üçün, 3-4 saat əvvəlində bir ana nahar; 1-2 saat əvvəlində də bir ara nahar qəbul etmək lazımdır. 

Ana nahar üçün nümunələr

Meyvəli süd  və tost

Pendirli sobada kartof və süd

Süd 
Toyuqlu buterbrod və ayran 

Süd və banan

Qatıq və meyvə salatı 

Yağsız makaron və qatıq 

Ara nahar üçün nümunələr

Taxıl nümunələri

Zülal nümunələri

Meyvəli qatıqlar 

İdman əvvəli kafein

İdmandan 30 dəqiqə əvvəl içilən bir qəhvənin, kafenin səbəbi ilə yağ yandırmsına köməkçi olacağına dair elmi işlər vardır. İçdiyiniz qəhvənin kremsiz olmasına diqqət edin. Südsüz qəhvə içə bilməyənlər light süd əlavə edə bilər. 

İdman sonrası light süd məhsulları

İdmandan sonra ilk 30-60 dəqiqə içərisində istehlak edilən light süd və ya qatığın, idman sonrası yağ yakımına dəstək olduğu və əzələ istehsalına köməkçi olduğu bilinir. 

Vitamin lazımlımı ?

Məşq bədənimizdə sərbəst radikalların meydana gəlməsinə səbəb olduğu üçün, idman edənlərin həyatında C vitamininin ayrı bir əhəmiyyəti var. Lakin tərəvəz və meyvədən zəngin qidalananların əlavə dəstəyə ehtiyacı yox. Əgər meyvə və tərəvəz qəbulunuz kafi deyil isə həkiminizlə məsləhətləşərək C vitamini dəstəyi və ya multivitamin istifadə edə bilərsiniz. 

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Məşhur xəbərlər

Ən çox baxılan xəbərlər

Gündəlik bürclər

QOÇ
QOÇ(21 Mart - 20 Aprel)

Maliyyə problemlərinizin həllini nahardan sonraya saxlayın.

Cılız düşüncəli insanların fikirlərini ciddiyə almayın. Yalnız öz təcrübə və potensialınıza uyğun addım atın.

BUĞA
BUĞA(21 Aprel - 20 May)

Aldığınız işgüzar təkliflərə biganə yanaşmayın.

Günün ilk yarısında ovqatınızı qorumağa çalışın. Bunu bacarsanız, təxminən saat 14-dən sonra vəziyyəti xeyrinizə dəyişə biləcəksiniz.

ƏKİZLƏR
ƏKİZLƏR(21 May - 21 İyun)

Yersiz risklərə lüzum yoxdur

Əks halda ciddi yanlışlığa yol verə, nəticədə isə gözdən düşə bilərsiniz. Ümumiyyətlə, bu gün təkbaşına hansısa işə girişməyiniz yolverilməzdir.

XƏRÇƏNG
XƏRÇƏNG(22 İyun - 22 İyul)

Ulduzlar pul məsələlərində ehtiyatlı olmağı məsləhət görür.

Yalnız perspektivlərinizlə bağlı sövdələşmələrdə iştirakınız uğurlu ola bilər. Konkret işlərə isə girişməməlisiniz

ŞİR
ŞİR(23 İyul - 22 Avqust)

Enerjinizi qoruyun.

Şəxsi işlərinizdə önəmli rol oynaya biləcək insanları arayıb-axtarın.Əks halda mövqeləriniz zəifləyəcək. Nahar ərəfəsində mübahisələrdən yayının ki, enerjiniz azalmasın.

QIZ
QIZ(23 Avqust - 22 Sentyabr)

Fikrinizdəkilər reallaşacaq.

Başqalarının işinə qarışmasanız, ixtiyarınızda olan bu təqvimdən razı qalacaqsınız. Neçə vaxtdan bəri planlaşdırdığınız işləri nəhayət ki, reallığa yaxınlaşdıra biləcəksiniz.

TƏRƏZİ
TƏRƏZİ(23 Sentyabr - 22 Oktyabr)

Ola bilsin ki, yeni iş təklifləri alasınız.

Əgər belə bir şans yaransa imtina etməyin. Göy qübbəsi sağlıq durumunuzda xırda narahatçılıqların olacağını da istisna etmir.

ƏQRƏB
ƏQRƏB(23 Oktyabr - 21 Noyabr)

Böyük işlər astanasındasınız.

Artıq üzüntülü həyatınıza əlvida deməyə hazırlaşırsınız. Deməli, xırdaçılıqları bir kənara atıb daha qlobal, daha imanlı çalışmalısınız.

OXATAN
OXATAN(22 Noyabr- 21 Dekabr)

Nahardan sonra şəxsi büdcənizdə müsbət dəyişikliklər də mümkündür.

Fəaliyyət zəminində öz məsuliyyətinizi hiss edin. Xüsusən də rəhbərliyin əsəbini qabarda bilən işlər görməyin.

OĞLAQ
OĞLAQ(22 Dekabr - 19 Yanvar)

İştirakçısı olduğunuz hər bir prosesi yaxşı-yaxşı analiz edin.

Bu, sonrakı vəziyyətinizə də təsir göstərəcək. Siyasi mübahisələrə, şit əyləncələrə və uzaq səfərlərə "yox" deyin.

DOLÇA
DOLÇA(20 Yanvar - 18 Fevral)

Əsas gücünüzü nitq mədəniyyətinə yönəldin.

Elə davranın ki, hər sözünüz, hər ifadəniz müsahiblərinizə yalnız xoş təsir bağışlasın. Sevgi barədə isə Füzuli qədər söz sərrafı olun.

BALIQLAR
BALIQLAR(19 Fevral - 20 Mart)

Təcrübəli adamlardan məsləhət alın ki, səhvlər buraxmayasınız.

Bütün enerjinizi işgüzar müstəviyə yönəldin. Çünki bu barədə həftənin ən düşərli gününü yaşayacaqsınız.

Sorğu

Hansı mobil telefondan işlədirsən?

HTC
Samsung
Sony
Iphone
Nokia
LG
Blackberry
Huawei
Başqa