Diqqət :

Az deyil, kafi qidalanaraq arıqlamaq!

Az deyil, kafi qidalanaraq arıqlamaq!
 
Doya - doya arıqlamaq üçün əvvəlcə işə bədəninizin nə qədər kaloriyə ehtiyacı olduğunu öyrənməklə başlayın. 

Düstur sadə- kilonuzu 24ə  vurun, tapdığınız rəqəmin 200 kalori üzərindən diyetə başlayın. Enəcəyiniz ən aşağı kalori isə bu rəqəmin 200 kalori altı olsun.
Süd, qatıq və pendir qrupu qidaları light seçməkdə fayda var. Beləliklə hər boşqabdan 45 kalori ətrafında qənaət edə bilərsiniz. 
Bu qrupdan gündə ən az 4 boşqab qəbul etməniz lazımdır. Light seçimləriniz ilə gündəlik 180 kalorilik bir enerji qənaəti etmək mümkün. Bu təklif yaza qədər sizin 2,3 kiloqram ətrafında kilo itirmənizə köməkçi olacaq.
Səhər yeməyini yemədən evdən çıxmayın. 

Ən sürətli nahar üçün 15 qram light fıstıq əzməsi, 1 dilim çovdar çörəyi, 100 qram ananas və 1 qutu light süd ilə hazırlanmış yaşıl qəhvəni yoxlaya bilərsiniz. 

Zülaldan zəngin diyet siyahıları ilə kilo vermək çox asan. Yaxşı təkrar kilo qazanmağın da bu qədər asan olacağını bilirdinizmi? Diyet tarixinin ən məşhur diyetləri olan zülal diyetlərinin zərər çəkmişi olmayın!

"Çörəksiz diyet olmaz" bu cümləni ağıldan çıxarmamaqda və "çörəyi kəs, kilo ver" diyet əfsanəsinə aldanmamaqda fayda var. 

Sağlam kilo vermək və verilən kiloları geri almamaq üçün diyetdə çörək yemək lazımdır. İştaha nəzarət etmək, şirinə qarşı zəifliyi azaltmaq və bel ətrafındakı yağlanmadan tez xilas olmaq üçün tam taxıllı çörəklərdən hər naharda 1-2 dilim qəbul edilməli.
Meyvə, boşqabına diqqət edilməsi lazım olan bir qida. Gündə 400 qramın üzərinə çıxmamaq və bu boşqabı da gün içərisində 2-3 nahara bölüşdürmək lazımdır.
Az deyil, kafi qidalanaraq arıqlamaq!
 
Ara nahar etmək istəyirəm amma zamanım yox' deyirsinizsə, 15 ədəd çəyirdəkli  quru üzüm, 5 ədəd çiy badam və 2 bütün qoz ilə özünüzə sağlam bir atıştırmalıq paketini hazırlaya bilərsiniz. Üstəlik yalnız 138 kalori.
Nizamlı işləyən bir həzm sistemi, maddələr mübadiləsi sürətinə ən çox iştirak edən sistem. Həzm sisteminizi tənzimləməyə köməkçi olması üçün probiyotik möhkəmlətmə ala bilərsiniz.
İştahınızın bu qədər açıq olmasının səbəbi səhv seçdiyiniz qidalar ola bilər. Mətbəxinizdə iştah idarəsinə köməkçi olacaq qidaları seçməyə çalışın. Alış - veriş  səbətiniz üçün hazırladığınız ulduz qidalar ilə doya- doya zəifləyə bilərsiniz.
Az deyil, kafi qidalanaraq arıqlamaq!
 

Budur iştah idarəsinə köməkçi ulduz qidalar:

· Yumurta
· Qatıq
· Tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər
· Ənginar
· Yarma
· Qarabaşaq
· Yulaf əzməsi
· Zeytunyağı
· Darçın
· Vanil
· Badam
Diyet edərkən tez-tez gülümsəmək, hətta qəhqəhə çəkmək çox faydalıdır. Çünki gülümsəmək kalori xərcləyir, zəiflədir. Ayrıca bədənin stress rəhbərliyinə dəstək olur.



  • 13-05-2014, 17:30
  • 1320
  • 0

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Məşhur xəbərlər

Ən çox baxılan xəbərlər

Gündəlik bürclər

QOÇ
QOÇ(21 Mart - 20 Aprel)

Maliyyə problemlərinizin həllini nahardan sonraya saxlayın.

Cılız düşüncəli insanların fikirlərini ciddiyə almayın. Yalnız öz təcrübə və potensialınıza uyğun addım atın.

BUĞA
BUĞA(21 Aprel - 20 May)

Aldığınız işgüzar təkliflərə biganə yanaşmayın.

Günün ilk yarısında ovqatınızı qorumağa çalışın. Bunu bacarsanız, təxminən saat 14-dən sonra vəziyyəti xeyrinizə dəyişə biləcəksiniz.

ƏKİZLƏR
ƏKİZLƏR(21 May - 21 İyun)

Yersiz risklərə lüzum yoxdur

Əks halda ciddi yanlışlığa yol verə, nəticədə isə gözdən düşə bilərsiniz. Ümumiyyətlə, bu gün təkbaşına hansısa işə girişməyiniz yolverilməzdir.

XƏRÇƏNG
XƏRÇƏNG(22 İyun - 22 İyul)

Ulduzlar pul məsələlərində ehtiyatlı olmağı məsləhət görür.

Yalnız perspektivlərinizlə bağlı sövdələşmələrdə iştirakınız uğurlu ola bilər. Konkret işlərə isə girişməməlisiniz

ŞİR
ŞİR(23 İyul - 22 Avqust)

Enerjinizi qoruyun.

Şəxsi işlərinizdə önəmli rol oynaya biləcək insanları arayıb-axtarın.Əks halda mövqeləriniz zəifləyəcək. Nahar ərəfəsində mübahisələrdən yayının ki, enerjiniz azalmasın.

QIZ
QIZ(23 Avqust - 22 Sentyabr)

Fikrinizdəkilər reallaşacaq.

Başqalarının işinə qarışmasanız, ixtiyarınızda olan bu təqvimdən razı qalacaqsınız. Neçə vaxtdan bəri planlaşdırdığınız işləri nəhayət ki, reallığa yaxınlaşdıra biləcəksiniz.

TƏRƏZİ
TƏRƏZİ(23 Sentyabr - 22 Oktyabr)

Ola bilsin ki, yeni iş təklifləri alasınız.

Əgər belə bir şans yaransa imtina etməyin. Göy qübbəsi sağlıq durumunuzda xırda narahatçılıqların olacağını da istisna etmir.

ƏQRƏB
ƏQRƏB(23 Oktyabr - 21 Noyabr)

Böyük işlər astanasındasınız.

Artıq üzüntülü həyatınıza əlvida deməyə hazırlaşırsınız. Deməli, xırdaçılıqları bir kənara atıb daha qlobal, daha imanlı çalışmalısınız.

OXATAN
OXATAN(22 Noyabr- 21 Dekabr)

Nahardan sonra şəxsi büdcənizdə müsbət dəyişikliklər də mümkündür.

Fəaliyyət zəminində öz məsuliyyətinizi hiss edin. Xüsusən də rəhbərliyin əsəbini qabarda bilən işlər görməyin.

OĞLAQ
OĞLAQ(22 Dekabr - 19 Yanvar)

İştirakçısı olduğunuz hər bir prosesi yaxşı-yaxşı analiz edin.

Bu, sonrakı vəziyyətinizə də təsir göstərəcək. Siyasi mübahisələrə, şit əyləncələrə və uzaq səfərlərə "yox" deyin.

DOLÇA
DOLÇA(20 Yanvar - 18 Fevral)

Əsas gücünüzü nitq mədəniyyətinə yönəldin.

Elə davranın ki, hər sözünüz, hər ifadəniz müsahiblərinizə yalnız xoş təsir bağışlasın. Sevgi barədə isə Füzuli qədər söz sərrafı olun.

BALIQLAR
BALIQLAR(19 Fevral - 20 Mart)

Təcrübəli adamlardan məsləhət alın ki, səhvlər buraxmayasınız.

Bütün enerjinizi işgüzar müstəviyə yönəldin. Çünki bu barədə həftənin ən düşərli gününü yaşayacaqsınız.

Sorğu

Hansı mobil telefondan işlədirsən?

HTC
Samsung
Sony
Iphone
Nokia
LG
Blackberry
Huawei
Başqa