Diqqət :

Pəhrizi pozan 10 xəta

Pəhrizi pozan 10 xəta

1. Öyün keçirmək -Öyün keçirməyi vərdiş halına gətirməyin. Çünki keçirilən hər öyündən sonra, digər öyündəki qida istehlakı daha çox olar. Pəhrizini bu mövzuda yenidən nəzərdən keçirin. Gün içində istehlak etdiyiniz yeməkləri, 5-6 pay olacaq şəkildə nizamlamağa çalışın, az və tez-tezqidalanın. Üç saatdan çox aç qalmamağa çalışın. Az və tez yemə prinsipiylə metabolik sürəti artar, qan şəkərinin tarazlanır və aclıq hiss etməzsiniz

2. Diyet məhsullara aldanmaq - Məhsulların üzərində yazan 'light' ifadəsi, o yeməyin sərbəst olaraq mənasını verməz. Çünki məzmununda şəkər olmamasına baxmayaraq yağ, un, duz kimi ləzzət verən elementlər daxildir. Bu səbəblə enerji verir. Məhsulları satın alarkən etiketlər yaxşı oxunmalıdır

Pəhrizi pozan 10 xəta

3. Az su içmək - Sidik rənginiz tünd sarıysa qeyri-kafi su alırsınız deməkdir. Gündə 2-2,5 litr su istehlakı, bədən təmizliyinin edilməsi üçün lazımlı. Bunun üçün içdiyiniz su miqdarını hər gün ölçərək, kafi miqdarda olub olmadığını nəzarət edin. Içdiyiniz suyun isti və ya soyuq olması, yağ yandırılması üçün əhəmiyyətli deyil. Aralarındakı tək fərq, mədəni tərk etmə sürətləridir. Soyuq su mədəni 20 dəqiqədə, isti suysa 80 dəqiqədə tərk edər.

4. Maye kaloriləri göz ardı etmək - Bir stəkan konsentrə meyvə suyu, limonad, şəkərli çay və ya kremli qəhvə, günahsız bir içki kimi görünsə də kalori dünyasında heç də günahsız deyil.

Pəhrizi pozan 10 xəta

5. Karbonhidrat tamamilə kəsmək - Çörəyi tamamilə kəsməyin amma tam taxıl olanları seçin. Qeyri-kafi karbonhidrat almaq, qəflətən acmaq və şirin böhranına girmənizə səbəb ola bilər. Rəfinə edilməmiş tam taxıl məhsulları, kəpəkli düyü, yarma, buğda çörəyi, quru paxlalılar kimi lifli qidalarla qidalananların zəifləmələr və daha sonra kilolarını qorumaları daha asandır. Bu kəslərin bel ölçüləri digərlərindən daha incə olar. Həmçinin bu tip qidaların, uzun müddət tox tutma, xərçəngə qarşı qoruyuculuq, bağırsaqları işlətmə, vitamin və mineral cəhətdən zəngin olma kimi faydaları da var.

6. Naharı keçmək - 8-12 saatlıq aclıq sonrası bədənə ehtiyacı olan enerjini təmin edən ilk pay, səhər yeməyidir. Səhər yeməyi günün ən uzun aclığı olan gecə aclığını təqib etməsi səbəbiylə bitən enerjinin təkrar alına bilməsi üçün ən əhəmiyyətli pay olma xüsusiyyətini daşıyar. Səhər oyandıqdan sonra ilk bir saat içində nahar etmiş olmanız, gün boyu özünüzü enerjili və daha dayanıqlı hiss etmənizi təmin edər.

Pəhrizi pozan 10 xəta

7. Porsiya idarəsini itirmək - Ayaqüstü yemək, yemək yeməyi tələsiyə gətirmək, iki işin arasına sıxışdırmaq, tele-vizyon seyr edərkən, telefonda danışarkən, bir yerdən bir yerə gedərkən, taksiyə və ya avtomobildə yemək yemək, bir çoxumuzun tez reallaşdırdığı səhv vərdişlərdir. Bu şəkildə yeyilən yemək, doyma hissi verməz və bu səbəbdən gün sonunda daha çox yemək məğlub etmiş olar.

8. Tək tip bəslənmək - Hər zaman söylədiyimiz kimi heç bir qida tək başına möcüzəvi bir xüsusiyyətə sahib deyil və günahkar da deyil. Hədəfiniz, həmişə ölçülü bəslənmək olsun. Bu səbəblə, hər kəs üçün ortaq bir pəhriz təklif edən 'sehrli diyet'lerin sizi müvəffəqiyyətə aparacağını inanmayın. Hər müvəffəqiyyətsiz pəhriz tətbiqi, bədəndə zəifləməyə qarşı müqavimət meydana gətirər və bir sonrakı pəhriz cəhdinin müvəffəqiyyətini azaldar. Bu səbəblə, kilo almamağa diqqət göstərin və çox yediyiniz günləri tarazlamağa çalışın.

Pəhrizi pozan 10 xəta

9. Moda diyetlər etmək - Hər il sürətli kilo itirmək vədi ilə qəzet, jurnal və internetdə fərqli adlarda moda diyetlər yer alır. Ancaq bunlar, ümumiyyətlə aşağı karbohidrat və yüksək zülala söykənən, bədəndən su atıcı diyetlər olduğu üçün təxminən altı ay ərzində tətbiq edənlərin yüzdə 80i verilən kiloları geri alır.

10. Uzun müddətli aclıq - Uzun müddət ac qalmaq, qan şəkərinizdə düşməyə və hipoqlikemik hücumlara səbəb olar. Ac qalmaq, bir sonrakı payda daha çox yemənizə yol aça bildiyi kimi ac qalan bədən kilo vermək yerinə tam tərsi yağları tutma meylə keçər çünki beynə gedən aclıq siqnalları 'qıtlıqdaymış' olaraq qəbul edilər və maddələr mübadiləsi ən aşağı səviyyədə çalışar.
Offline
  • №: 1
  • 8 Sentyabr 2013 23:37
  • Xəbər sayı: 12
  • Şərh sayı: 151
Pəhriz tutmuram amma yenədə təşəkkürlər )

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Məşhur xəbərlər

Ən çox baxılan xəbərlər

Gündəlik bürclər

QOÇ
QOÇ(21 Mart - 20 Aprel)

Maliyyə problemlərinizin həllini nahardan sonraya saxlayın.

Cılız düşüncəli insanların fikirlərini ciddiyə almayın. Yalnız öz təcrübə və potensialınıza uyğun addım atın.

BUĞA
BUĞA(21 Aprel - 20 May)

Aldığınız işgüzar təkliflərə biganə yanaşmayın.

Günün ilk yarısında ovqatınızı qorumağa çalışın. Bunu bacarsanız, təxminən saat 14-dən sonra vəziyyəti xeyrinizə dəyişə biləcəksiniz.

ƏKİZLƏR
ƏKİZLƏR(21 May - 21 İyun)

Yersiz risklərə lüzum yoxdur

Əks halda ciddi yanlışlığa yol verə, nəticədə isə gözdən düşə bilərsiniz. Ümumiyyətlə, bu gün təkbaşına hansısa işə girişməyiniz yolverilməzdir.

XƏRÇƏNG
XƏRÇƏNG(22 İyun - 22 İyul)

Ulduzlar pul məsələlərində ehtiyatlı olmağı məsləhət görür.

Yalnız perspektivlərinizlə bağlı sövdələşmələrdə iştirakınız uğurlu ola bilər. Konkret işlərə isə girişməməlisiniz

ŞİR
ŞİR(23 İyul - 22 Avqust)

Enerjinizi qoruyun.

Şəxsi işlərinizdə önəmli rol oynaya biləcək insanları arayıb-axtarın.Əks halda mövqeləriniz zəifləyəcək. Nahar ərəfəsində mübahisələrdən yayının ki, enerjiniz azalmasın.

QIZ
QIZ(23 Avqust - 22 Sentyabr)

Fikrinizdəkilər reallaşacaq.

Başqalarının işinə qarışmasanız, ixtiyarınızda olan bu təqvimdən razı qalacaqsınız. Neçə vaxtdan bəri planlaşdırdığınız işləri nəhayət ki, reallığa yaxınlaşdıra biləcəksiniz.

TƏRƏZİ
TƏRƏZİ(23 Sentyabr - 22 Oktyabr)

Ola bilsin ki, yeni iş təklifləri alasınız.

Əgər belə bir şans yaransa imtina etməyin. Göy qübbəsi sağlıq durumunuzda xırda narahatçılıqların olacağını da istisna etmir.

ƏQRƏB
ƏQRƏB(23 Oktyabr - 21 Noyabr)

Böyük işlər astanasındasınız.

Artıq üzüntülü həyatınıza əlvida deməyə hazırlaşırsınız. Deməli, xırdaçılıqları bir kənara atıb daha qlobal, daha imanlı çalışmalısınız.

OXATAN
OXATAN(22 Noyabr- 21 Dekabr)

Nahardan sonra şəxsi büdcənizdə müsbət dəyişikliklər də mümkündür.

Fəaliyyət zəminində öz məsuliyyətinizi hiss edin. Xüsusən də rəhbərliyin əsəbini qabarda bilən işlər görməyin.

OĞLAQ
OĞLAQ(22 Dekabr - 19 Yanvar)

İştirakçısı olduğunuz hər bir prosesi yaxşı-yaxşı analiz edin.

Bu, sonrakı vəziyyətinizə də təsir göstərəcək. Siyasi mübahisələrə, şit əyləncələrə və uzaq səfərlərə "yox" deyin.

DOLÇA
DOLÇA(20 Yanvar - 18 Fevral)

Əsas gücünüzü nitq mədəniyyətinə yönəldin.

Elə davranın ki, hər sözünüz, hər ifadəniz müsahiblərinizə yalnız xoş təsir bağışlasın. Sevgi barədə isə Füzuli qədər söz sərrafı olun.

BALIQLAR
BALIQLAR(19 Fevral - 20 Mart)

Təcrübəli adamlardan məsləhət alın ki, səhvlər buraxmayasınız.

Bütün enerjinizi işgüzar müstəviyə yönəldin. Çünki bu barədə həftənin ən düşərli gününü yaşayacaqsınız.

Sorğu

Hansı mobil telefondan işlədirsən?

HTC
Samsung
Sony
Iphone
Nokia
LG
Blackberry
Huawei
Başqa